onsdag 8. april 2009

Påske



Nå er påskeferien i gang. I dag har vi hatt pelsstelldagen. Diva fikk seg en velfortjent dusj med både shampoo og balsam. Etterpå ble det børsting. Vi fikk ikke tatt brystkassen men resten av kroppen skal være flokefri. Tenkte å ta frem maskinen å få klippet rumpa, halen og snuten før vi er ferdig med denne dagen. Skulle klippet potene litt og. Har så lett for å få tover mellom tærne på oppsiden. 
Vi får se hvor langt vi kommer. Diva er svært tålmodig med meg når vi holder på. Men noen ganger blir det litt for mye lugging og da er hun ikke like flink å stå i ro/ligge i ro. 

Har vært ute i sola i hagen i dag og trent litt. Men kjenner på både meg selv og Diva at det blir for lite trening. Jeg blir for treg på klikkeren og for lite flink med kriteriene. 
Men nå som det ene valpekurset er over kan en begynne å trene selv på mandagene. 

I morgen skal jeg ta litt miljøtrening i Bergen hadde jeg tenkt. Gå en tur rundt på torget i Bergen og slappe av. Kanskje vi skulle prøvd en ute kafe og?
Så blir det litt besøk i påsken og det kan være litt greit og. Ellers blir vi for det meste hjemme vil jeg tro. Håper bare været blir bra så det er mulig å komme seg litt ut på tur.

Har lovet meg selv å være flink fremover.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar