lørdag 10. oktober 2009

Solen skinner

I dag skinner solen igjen. Andre dag på rad. I går var det fint vært og vi tok oss en tur på besøk til Birthe og Bianca for å spise boller. Diva var så klart med og Bianca syntes det var litt skummelt å ha Diva så nærmt. Men det gikk greit etter en stund.
Forandringer i hjemmet.
Da er Buffy flyttet og vi har kun Diva tuslende rundt her. Vi har hatt den store pelsstell dagen i går.  
Diva har tuslet litt rastløst rundt her.  Skjønner ikke helt hvor Buffy er blitt av. Men tror hun synes det er litt deilig å slippe å være i bånd eller bur da. 
Ellers har vi ikke gjort så mye. Har planer om å se litt over hva vi skal gi familie og venner til jul i år. Er ikke helt siker på hvor jeg skal starte. Kanskje jeg skal se hva jeg har av ideer om jeg skal lage noen gaver. Skulle kanskje tatt noen bilder og sett hva jeg fikk til. 
Diva er vel den eneste jeg vet hva jeg skal kjøpe til. hehe

I dag blir nok det trening på stå og trav.  Og ellers har jeg litt øving til neste musikkøving som skulle vært unnagjort. Fått litt problemer med å henge med. Konsertene kommer fort på så vi må jo bare øve når det er så vanskelig.

Kjenner jeg Diva rett kommer hun nok til å gå ut i gangen å legge seg når jeg øver. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar