lørdag 25. september 2010

Oppdateringer

Jeg beklager veldig at jeg faktisk ikke har skrevet her på altfor lenge. Burde vært flau...men er ikke det. Nå skal jeg gi dere en oppdatering.
Vi har gått bort fra å parre Diva da jeg ikke er hunder prosent fornøyd med gemyttet og heller ikke helt trygg på ryggen hennes.
Vi har i stedet bestilt oss en liten valp fra Horten.
Valpen skal vi bort å titte på til neste helg! Og det skal bli veldig kjekt. Gleder oss veldig. Valpene var født 7 sep og vil være neste 5 uker når vi kommer bort.

Ellers går jeg fremdeles hjemme og trasker. Er blitt frisk igjen i skuldrene så er vel ikke så mye som stopper meg fra arbeidslivet lenger, bortsett fra drømmejobben.
Har så klart et stort ønske om å få komme tilbake der jeg likte meg så godt. Men det ser desverre dårlig ut foreløbig. Men gir ikke opp enda. Får bare håpe på det beste.

Når det kommer til kurs og hobby for tiden har det gått i ett. Jeg har to kurs gående samtidig nå. + at jeg syr alt jeg kan for å være klar for messe nå i nov. Har desverre ikke fått sydd så mye som jeg skulle ønsket men det skal vi nok få en orden på. Har jo enda litt tid igjen. Messa er 13-14 nov.
Det går for det meste ikke pingviner, kuer, duker og spisebrikker.

Det har desverre blitt lite fremgang i trening med Diva og andre hunder så det har jeg planer om å rette på nå denne uken. Vi skal gå fra 30 min trening for dagen til 2 timer. Det er en del jeg vil ha inn før vi får valpen i hus. Ting som har ramlet ut da vi ikke har vedlikeholdt det så mye vi burde.
Men hun er selvsakt PERFEKT i mine øyner! Og det kommer hun alltid til å være!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar