lørdag 21. mars 2009

Oppdateringer

Må innrømme at jeg ikke er så flink for tiden å skrive her. Har noen hektisk dager for tiden.
To valpekurs i uken + full jobb og andre fritidsaktiviteter.
I dag er det konsert/show med korpset og band.
Vi skal ha stort prosjekt med låter av Elton John, Abba og noe 70-tallet. Sangerene er kjempe flinke og bandet som er med er veldig bra. Håper på fult hus slik at det blir liv på dansen etterpå.

Jeg hadde ikke planer om å være igjen på dansen i kveld. Tenkte meg en tur hjem til familien og hundene.
Ellers har jeg gjort en god invistering i dag. Har bestilt meg hundegård for å ha i hagen.
Ellers sitter jeg å planlegger et nybegynner kurs for hunder fra 1 år og oppover.
Har lurt på å ha helgekurs i stedenfor å bruke mer av ukedagene mine. Men vi får nå se hva vi får til nå.
Skal begynne på kurs kompendiet i uken som kommer nå. Blir veldig spennede

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar