lørdag 14. mars 2009

Valpekurs nr 2

Da er vi i gang med valpekurs nr 2. Vi har lånt Haukås musikkhus til kursing. Vi har 7 deltakere. Og vi gleder oss til 8 kvelder med disse.
Jeg ble virkelig overrasket over at de er jo så flinke disse deltakerene. De lytter og lærer villig det vi kommer med. 
Vi er kommet litt over nervene vi hadde de første gangene. Og nå går det som en lek.

På mandag skal vi ha om språk og signaler hos hund. Jeg skal ha med Diva og vise litt med henne. Det gleder jeg meg til. 
Vi har en portis valp på kurset og de har sagt at de gjerne ville treffe en voksen portis og. 

Vi har lagt opp kursene våre etter hva vi følte var det greieste. Vi har hatt en halv time til 45 min med teori hver kurskveld. En liten pause før vi har satt i gang med praktisk.

Nå som vi går mot lysere tider blir det litt lettere å trene ute. Har jo noen litt pysete hunder, som ikke liker å bli våte...hehehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar