onsdag 21. oktober 2009

Løpetid

Da er vi kommet til Divas løpetid. Hun startet å blø i går. Og alt ble nå notert.  Denne gangen skal vi virkelig følge med når hun står. Vi skal notere alt vi kan.
Jeg er for tiden sykemeldt pga nakken min som ikke vil mer. Har rett og slett vært ganske så handicapet den siste tiden. Og nå skal jeg bare ta det med ro.  Det har ikke blitt noe tur eller nos slikt. Jeg får ta alt igjen senere. I går prøvde jeg å klippe klørne til Diva men etter det måtte jeg legge meg ned. For da var jeg helt ødelagt. Men Diva var veldig flink og var rolig og grei. Men det hjalp ikke på nakken min. I morgen tenkte jeg å ta turen til dyrebutikken å kjøpe tispetruse til Diva. Hun er nemmelig ikke så flink å vaske seg, pluss at hun blør mye i forhold til Buffy som en ikke ser spor etter.

Leker litt med tanken om å kunne ta mer utdannelse innen hund. Nå er det ikke så lenge til jeg skal på oppdretterskolen. Gleder meg i grunnen veldig til det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar