onsdag 3. desember 2008

Røngen

I dag startet vi dagene med å kjøre barna til skole og barnehage før meg og Diva dro til Stand dyreklinikk for å foreta røngen av Diva sine hofter.
Diva var litt urolig da vi kom inn døren men vi var heldigvis alene på venterommet. Og da Torill kom for å ta røngen var vi bare glad.
Diva synes ikke noe om stikket hun fikk i rumpa, men sovnet fort etterpå. 
Vi ble overlatt litt i et rom mens Diva skulle få sovne. Og da hun sov godt ble røngenbildene tatt. Vi benyttet og anledningen til å klippe klørne godt slik at vi var asjur der. Tittet på de fine tennene til Diva  og mens vi hadde muligheten. Hadde jeg tenkt på det før hadde jeg nok tatt å klippet ansiktet hennes med en gang jeg kom hjem og, før hun våknet helt. Men 20 min etter vi kom hjem var hun allerede på beina igjen.

Hun er sliten men glad. Og vi kom levelig fra det hele. 

Nå er Buffy blitt hendvis til gangen så Diva kan ligge i varmen i stua og slappe av til hun er seg selv igjen. Er klar for trening i dag men tror ikke Buffy er helt med. Hun er mer opptatt av å ta Diva enn godbitene. Men tenkte jeg skulle trene henne litt på båndtrening og ha litt burlek med henne før jeg skal på musikkøving i dag.

Har planlagt en litt lengre tur i morgn men ikke helt bestemt meg for hvem jeg skal ha med meg. Mulig jeg kanskje tar med begge og ser om jeg får dem til å holde fred når vi går tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar