onsdag 12. november 2008

Fløyen

I dag startet vi med å pakke oss i bilen ca 8 i dag tidlig. Vi kjørte til Bergen. Der tok vi fløybanen opp kl 10:30. Gikk så tur med innslag av lunsj og litt lydighetstrening. 
Både Diva og jeg nytte den fine sola, sammen med andre som og  hadde tatt turen  ut i det fine været. Vi kom ned til Bergen igjen ca kl 17. 
Det ble en lang fin tur med noen bilder og masse nyting av den fine utsikten. Vi traff en del hunder på turen og. Noen hilset vi på andre unngikk vi lett. 
Ser vi må trene litt mer på dette med at ikke alle hunder skal vi hilse på. Hun er liksom lost i de andre hundene og jeg har ikke godbiter som er bedre enn de hundene. Her må en finne noe bedre!

Vi var hjemme igjen kl 18:30
Diva fikk maten sin og gikk rett og la seg. Vært en lang dag med mye inntrykk. Og "avisene" langs veien til Fløyen var veldig kjekke å snuse på.

Nå sitter jeg er og kvir meg til å reise meg. Denne kroppen var ikke vant med så lange turer. Og det verker i alle retninger for øyeblikket. Tør ikke tenke på hvordan det er i morgen når jeg skal stå opp. hehe....men har kanskje bare godt av det. 

Ønsker meg fint vær igjen snart så vi kan kose oss på en ny slik tur. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar