fredag 21. november 2008

I boksen

Endelig fikk vi det til.
Jeg stod opp i dag og rigget til kameraet i gangen. Diva skjønte ikke helt hva jeg drev på med siden jeg hadde kledd på meg og var liksom klar til å gå ut. Vi gikk oss en times tur i snøen.
Før vi kom hjem i hagen igjen. Diva og Buffy fikk utfolde seg litt og det så ut som de begge to likte det veldig godt. 
Så gikk vi inn for å tine snøballene i pelsen.

Jeg satte meg ned og laget meg en plan for hvordan jeg skulle få Diva med alle 4 bena i boksen. Gjorde klart til å filme og ropte på Diva.
Vi to to runder med 10 repitisjoner.
Først belønnet jeg interesse for boksen så for berøring. Så kom skrittet der hun faktisk skulle tråkke oppi boksen.
Fikk heldigvis filmet det da hun står i boksen og setter alle beina oppi boksen. Så satte hun seg ned oppi boksen. Kjempe flink jente!!!!

Ble så stolt av henne. 
 Dette var ikke første videoklippet, men tredje. De to andre ble tatt med videokamera, men hadde ikke kabel så måtte ta et nytt opptak med fotoapperatet...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar