lørdag 8. november 2008

Treningsøkt-SLALOM mellom bena til fører



Dette var en ny øvelse for oss.

Prøvde med frishaping, men det var ikke så lett.
Måtte lokke litt for å få Diva til å skjønne hva jeg ønsket. Tok lange skritt. Holdt pølsebit inni hånda og lokket henne gjennom de første 5-6 gangene. 
Etterpå gav jeg henne bare et vink

Etter to økter med ti repitisjoner laget jeg vinkene mindre og mindre slik at hun ikke ble så avhengig av vinkene. 

Gleden hunden viser når hun får ting til er til å bli rørt av.

3 kommentarer:

  1. Heihei:-)

    Kjekt å se at du har startet å blogge:-)
    Så på mailinglista at vi møtes førstkommende helg, gleder meg:-)
    Grattis med slalomen:-)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Tusen takk. Ja det var kjekt å få til slalomen. Har liksom ikke turd meg på den fordi jeg følte den var så vanskelig. Men det var jo gjort på 5 min så skjønte hun det.
    Ja gleder meg til en ny økt på skolen nå.

    SvarSlett